Mercedes Benz de BMW gibi Frankfurt Motor Show'un açılışını bekleyemedi ve en son araç tasarımlarından birini sergiledi.

E-Cell Plus menzili uzatılmış bir hibrit. Şimdiki Mercedes-Benz A ve B Serilerinin parçalarını ve Smart'ı bir araya getiriyor.

BlueZERO konseptinin bir parçası olarak sadece elektrik veya hidrojen yakıt hücresiyle çalışan versiyonları bulunuyor. E-Cell Plus ilk defa bu yılın başlarında gerçekleşen Detroit Motor Show'da duyurulmuştu. Şimdi ise güncellenmiş özellikler ve yeni fotoğraflar ortaya çıktı.


E-Cell Plus sürekli 70kW (94bhp) gücünde bir elektrik motoruna sahip. Bu motorun uç noktadaki performansı ise 100kW (134bhp) ve 320Nm (236lbft) tork sağlıyor. Ama özellikleri bununla bitmiyor...

2368 - Mercedes Benz E-Cell Plus - Mercedes Benz

2369 - Mercedes Benz E-Cell Plus - Mercedes Benz


Motor kaputun altında yer alıyor ve 18kWh kapasiteli lityum-ion batarya ile önden çekiş sağlıyor. Bu batarya aracın zemininin altında yer alıyor.

2370 - Mercedes Benz E-Cell Plus - Mercedes Benz

Sadece elektrikle 100 km menzile sahip aracın bataryası bitince arka tarafta yer alan küçük bir benzinli motor devreye giriyor ve aracın menzilini 482 kilometre uzatıyor. Toplamda 582 km menzile sahip aracın benzinli motoru üç silindir..1000 cc ve turbo-şarjlı. Bu motor Smart'tan alınmış.


2371 - Mercedes Benz E-Cell Plus - Mercedes Benz

E-Cell Plus'ta 50kW (67bhp) gücü 3500 devirde sağlıyor.Aracın maksimum hızı saatte 150 kilometre ve 100 km hıza çıkması 10 saniyenin biraz üzerinde zamanalıyor.



Electric drive

CO2 emissions:0 g/km

Range:up to 100/600 km

Battery:Lithium-ion

Rated output:100 kW/136 hp

Max. torque:320 Nm

Top speed:150 km/h

Acceleration: 0-100 km/h:< 11.0 seconds

Range extender

Cylinders :3

Displacement :1.0l turbo

Output :50 kW at 3500 rpm



2368 - Mercedes Benz E-Cell Plus - Mercedes Benz