Ünlü Düşmesi (Hece Düşmesi) - Sayfa 2 - Delinetciler Portal
+ Hemen Yorum Yap

Ünlü Düşmesi (Hece Düşmesi) - Sayfa 2

  1. 2012-02-23 #51
    çok güzeldi ödevimde çokkkk işime yaradı çokkk teşlekkür ederim

  2. 2012-02-27 #52
    Cok isime yaradi.Tesekkurler.Cok sagolun...:D

  3. 2012-03-07 #53
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    süper bunlar sayesinde ödev yaptım
    süper ödevim de buydu

  4. 2012-03-07 #54
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    süper bunlar sayesinde ödev yaptım

    gerçekten ödev buydu beyler saolun

  5. 2012-03-11 #55
    guzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll llllllll

  6. 2012-03-13 #56
    süpeeer ödevim için çook işime yarıyor

  7. 2012-03-13 #57
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    süper bunlar sayesinde ödev yaptım
    çokk teşekkürler:))

  8. 2012-03-23 #58
    çok teşekkür ederim ama benim ödevimde 40 tane yapmam gerekir.ama ben sadece 27 tane yaptım ama bunları yaptığın için sağol

  9. 2012-03-26 #59
    bu çok işime yaradı öyle kalsın ödevimi yapıyorum bunların sayesinde bir aferin ve yıldız aldım öğretmenimde:) :) :)

  10. 2012-04-04 #60
    harikaydı sağlun

  11. 2012-05-16 #61
    ÇoK iŞiMe YaRaDı eYvv

  12. 2012-10-06 #62
    bana çok lazım bir bilgiydi bu sayfayı yazanlara tşk ederim

  13. 2012-10-11 #63
    hiç guzel deil hiç işime yaramadı ezrn ece desem yalan olur saolun

  14. 2012-10-16 #64
    çevir+(i)l=çevril
    böğür+üm=böğrüm

  15. 2012-10-19 #65
    Valla benim türkçe sınavıma çalışmama yardıcı olacak son günlerde türkçemi çok fazla geliştiriyorum ve çok endişeleniyorum okulun başlamasına biraz az kaldı ve sınava oldunca çalışmam gerek umarım bu bilgiler işe yarar ben gündoğan ünal 4. sınıfa gidiyorum okulum reha necla middilli ilk öğretim okulu öğretmenim nihal amaç umarım bu bilgiler işime yarar

  16. 2012-10-20 #66
    Eyw sizin sayenizde ödev bitti

  17. 2012-10-21 #67
    Arkadaşlar teşekkkür ederim bundan sonra ödevlerimi buradan yapıcağım

  18. 2012-10-22 #68
    bende yaptım tşkürler

  19. 2012-10-30 #69
    yha 4. sınıf öğrencisiyim bunları bilmem lazım ama bu kadarını bilemiyomki :) (: :I

  20. 2012-10-30 #70
    Eyw sizin sayenizde ödev bitti.
    BUNU YAPAN KİŞİLERE TŞK

  21. 2012-10-30 #71
    gerçekten süper bi site çok işmi yaradı ödevimi sizin sayenizde bitirdim çok teşekürler

  22. 2012-10-31 #72
    yaa süper öğretmenim hepsini beğendi

  23. 2012-11-01 #73
    sağ olun

  24. 2012-11-07 #74
    donke shon

  25. 2012-11-08 #75
    doğru gercekten benim isimide yaradı

  26. 2012-11-08 #76
    çok teşekkür ederim çok ihtiyacım vardı teşekkürler.

  27. 2012-11-14 #77
    harf düşmesi acillll
    ltfn

  28. 2012-11-14 #78
    çok işime yarıyo abi

  29. 2012-11-15 #79
    çok işime yaradı oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosüperrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  30. 2012-11-18 #80
    çok tenkuuuuuuuuuuuuuuu :)

  31. 2012-11-19 #81
    çok işime yaradı saolun

  32. 2012-11-21 #82
    süperrr ya çookkk işime yaradı teşekkürler :):)

  33. 2012-11-21 #83
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yaaahuuu bunu sayesinde performans ödevimden 100 aldım yupppiii

  34. 2012-11-21 #84
    çok güzel

  35. 2012-11-27 #85
    Çok güzel ödevimi eylenceli yaptııımmm

  36. 2012-11-27 #86
    çok tş ya

  37. 2012-12-08 #87
    süpersiniz

  38. 2012-12-09 #88
    Ben bunlarla ödevlerimi yaptım çok saolun

  39. 2012-12-10 #89
    sper ödevimi yaptım

  40. 2012-12-10 #90
    saol öğretmen istemişti şimdi yapıom :*

  41. 2012-12-10 #91
    çok işime yaradı.

  42. 2012-12-13 #92
    ama çok az örnek varr

  43. 2012-12-15 #93
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ödevimi öğretmenime gösterdim bana aferim dedi gerçekten cok tsk ederimmmmmmmmmmmmmmm

  44. 2012-12-25 #94
    vay be demek hepinizin işine yaradı bunlarıben yazarım da olmazmı yaaaaaa

  45. 2012-12-26 #95
    Sizlere çooooooooooooooook teşekkür ederim sayenizde ödevimden kurtuldum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  46. 2013-01-02 #96
    Ya hoca bi ödev verdi hece düşmesini slaytta anlatın dedi. ünlü düşmesiyle hece düşmesi aynımııı ?? nolur acele söleyin

  47. 2013-01-02 #97
    wow çok ii anlatıyo her kes gelsin

  48. 2013-01-14 #98
    ödev ayptım inş doğrudur :)..(CixsSamo)

  49. 2013-02-14 #99
    çok güzel bir site günümü kurtardı bu site sayesinde artı almayı başardım

  50. 2013-03-02 #100
    çok iyi

  Okunma: 74704 - Yorum: 126 - Amp
Kullanıcı Oylaması: /5 -