Sizler için yayınladığım bu 4 hareket ile karın kası yapabilirsiniz. Bu hareketler oldukça basit. Şartlarınızı biraz zorlayarak evde bile yapabileceğiniz bu hareketlerle kısa sürede karın kası yapabilirsiniz.


1. Hareket


Karın Kası Barfiks



Elleriniz omuz hizanızdan biraz daha geniş açılmış bir şekilde barı kavrayın.

Bileklerinizi birleştirip ayaklarınızı kıvırarak kalçanıza yaklaştırın.


Göğsünüzü bara doğru yaklaştırıp aşağıya inin. Hareketi 6 kez tekrarlayın.


2. Hareket


Ellerinizde dumbbellar ile ayakta durun. Ağırlıkları, kollarınız yere paralel hale genele kadar kaldırın. Bu noktada gövdenizi sağ ya da sol tarafınıza döndürebildiğiniz kadar döndürün, bekleyin ve başlama pozisyonuna geri dönün. Aynısını ters tarafta da yapın. Toplamda hareketi 6 kez tekrarlayın.

Karın Kası Dambıl

3. Hareket


Arkanızı dönün ve ipi kavrayın. İpin uçları omuz hizanızda olsun. Bu şekilde öne doğru 'lunge' hareketi yapın. Ayağınız yere değdiği an karnınızı sıkıştırmaya başlayın ve arkada kalan diziniz yere değene dek eğilin. Bekleyin ve yavaşça ayağa kalkın. Bunu her bacak için 10'ar kez tekrarlayın.




Karın Kası Hareketleri

4. Hareket


Egzersiz topunun üzerine sırtüstü uzanın. 2 adet dumbbelı omuz hizanızda tutun. Kollarınızı düz olarak yukarı uzatarak ağırlıkları yukarı kaldırın. Bu sırada kürek kemiklerinizi yukarı doğru itmeye de gayret edin.

Bu noktada duraklayın ve başlama pozisyonuna geri dönün.


Hareketi 10 kez tekrarlayın.



Karın Kası Hareketleri