Bu yazımda sizlerle daha önce denenmiş ve güzel sonuçlar alınmış bir diyet yönteminden bahsedeceğim. Aslında bahsedeceğim şeye diyet demekte çok doğru değil. Size bahsedeceğim yöntem ile yeme içmenizi disiplin altına alıp kendinizi çok yıpratmadan kilo verebilirsiniz.


Bu yöntemi daha önce birçok kere denedik ve harika sonuçlar aldık. Bu yöntemin en güzel tarafı hayatınıza ekstra yük getirmemesidir. Lafı çok uzatmadan neler yapacağımızdan ve hangi kurallara uyacağımızdan söz etmek istiyorum.

4 - Hızlı Kilo Verme Yöntemi - 6 Ayda 10-20 Kilo Verebilirsiniz

İlk kuralımız şu;


Abur cuburdan kesinlikle uzak duracağız. Artık markete her girdiğimiz çikolata, şekerleme, çerez, fındık, fıstık vs. gibi yiyecekleri almaktan vazgeçeceğiz.

İkinci kuralımız;

Asitli içecekleri içmeyi tamamen bırakacağız.

Üçüncü kuralımız;

Akşam yemeklerini acılı şalgam ile yemeyi adet edineceğiz. Ana yemekten önce hafif acılı tarhana çorbası gibi çorbalar içeceğiz.

Dördüncü kuralımız;

Bu zamana kadar alıştığınız yemekleri yemeye aynı şekilde devam edeceğiz. Dikkat edeceğimiz en önemli husus, tıka basa yemekten kaçınacağız. Açlığınız bittiği an yemeyi kesiyor ve sofradan kalkıyoruz. Hiçbir zaman şiş bir karınla sofradan kalkmıyoruz. Bu konu çok ama çok önemli. Ekmeğimi küçük parçalar halinde ağzıma atıyoruz ve iyice çiğnemeden yutmuyoruz. Yani, yemeği hızlı hızlı yemiyoruz. Tabağınızı bitirmekle uğraşmıyoruz. Doyma hissini hissettiğiniz an yemeyi bırakıyoruz. Bu şekilde bir yeme alışkınlığı kazanıyoruz. Bunun sonucu olarak karnınız daha sık acıkmaya başlayacaktır. Karnınız acıktığında yine karnımızı çok şişirmeden istediğin şeylerde atıştırıyorsunuz. Uyuma vaktiniz gelene kadar bu şekilde az az yiyerek günü bitiriyorsunuz.

Diğer önemli husus su tüketim miktarınızdır. Günlük en az 8 bardak su içme alışkanlığı kazanmak zorundasınız. İçeceğiniz suyun soğuk olması işinizi kolaylaştıracaktır. Yemeğe başlamadan önce içeceğiniz 1 bardak su daha çabuk doyuma ulaşmanızı sağlayacaktır.

Pasta, tatlı, hamur işi, lahmacun, pide gibi yiyecekleri tüketmenizde hiçbir mahsur yoktur. Bu yiyecekler asitli içecekler yerine ayran, şalgam suyu gibi içeceklerle tüketmelisiniz. Biraz önce dediğim gibi, tokluk hissi geldiği an yemeyi bırakmalısınız.

Örneğin;

Bu zamana duble porsiyon yediğiniz pideyi, tek söyleyin. Lokmalarınızı daha küçük ısırın ve bol bol çiğneyin. Ne kadar kilolu olursanız olun, 1 porsiyon pide açlığınız geçmesini sağlayacaktır. Buradan sonra yiyeceğiniz her lokma zevk içindir. Zevk için yemek yemeye devam ettiğiniz sürece zayıflayamazsınız.

Bu kurallara uyduğunuz takdirde yaklaşık 1 ay içinde mideniz küçülmüş olacaktır. Mideniz küçüldüğünde doyma hissini daha daha çabuk duymaya başlayacaksınız.

Buraya kadar saydığım kurallara dikkat ederseniz, kesin olarak bir rakam veremesem de, 6 ay içinde 10 ila 20 kilo arasında zayıflayabileceğinizi düşünüyorum.

Eğer ki, bu kurallara uyup bir de üzerine yürüme veya koşu gibi bir sporu düzenli bir şekilde yaparsanız mutlaka istediğin miktarda zayıflayabilirsiniz.