Bizimkiler Okulda

2008-09-09 22:57 inci
Malumunuz okullar açıldı bu biz öğrenciler için bu elbette sıkıcı bir hadise.. Ama ya okulda sınıfınız bizimkiler üyelerinden oluşuyo olsaydı? O hoca ne olurdu??? Öğrenmek mi istiyosunuz? O halde maceramı okumaya hemen başlayın ifendim :s:
1.Ders:Girişimcilik

İnci: Ay niye açıldıki şu okul yaa

Nötrino: Aynen katılıyorumdur inciciiim bir ders saati boyunca ben nasıl çaysız durayımdır?Sizin gibi sabır taşımıyımdır hıı.?? :112:Zati bu hocalar öğrenci dilinden hiç anlamıyordur stop
Öğretmen:Ne fısıldaşıyosunuz siz orda bakim :kizzz:

İnci: Şeyy hımm özür dileriz öğretmenim :487:

Öğretmen: Neyse :122: Evett ben girişimcilik hocanız Esra laubaliliği sevmem Evett şimdi söyleyin bakalım sizce nedir girişimcilik?

Ezüq Kelebek::tey::tey:

Öğretmen: Söyle kızım

Ezüq Kelebek: Söyledüm ya datluş barnak kaldırdım gayet başarılı bir girişimcüyüm kanumca

Bizim Sınıf:

Öğretmen: Hmm anlıyorum Başka fikri olan?

Cedric::dil:

Öğretmen: Napıyosun evladım honk

Cedric: Girişimcilik yapıyorum hocam.Birinden ses gelirse başarılı bi girişimciyim demektir :dil:

Bizim Sınıf:

Öğretmen: Otur yerine çabuk

Premier 2: :tey:
Öğretmen:Söyle oğlum

Premier 2:Bi örnekle sizlere girişimciliği açıklamak istiyorum.Diyelimki kız arkadaşınız yada eşiniz yanınızdaykene biri eşinize laf attı :71: Vay efendim sen benim kadınıma laf mı atarsın deyip adama dalarsanız yerinde bir girişimcilik örneği göstermiş olursunuz diye düşünüyorum ben şahsen bizzat kendim
Bizim sınıf:

Öğretmen:Otur yerine:*:Hiç biriniz mi bilmiyosunuz girişimcilik ne? Çok işim var sizinle çoook:112:

OzZ::tey:

Öğretmen:Buyur evladım:122:

OzZ:Ben sevmedim bu dersihonk Niye çıkışımcılık değilde girişimcilik honk Kim koymuş bunun adını honk

Öğretmen:Eee hmm şeyy ne bileyim evladım ben.

zırrrrrr

Heh zili duydunuz dersimiz burda sona ermiştirr

Bizim sınıf:Helal olsun ozz nasıl kaçırdın kadını,lem huysuz afferim lem,aslanım goççum nasıl gaçırdın teyzeyi,Kedi olalı bi fare tuttun hee

Tenefüs

İnci&Arwen&thoth&::O::O::O:

Nötrino::T_popc1:

Mişa&Darkness::büyücü:

Gülcanım::478::sallan:

2.Ders:İncilizce

Öğretmen:Oooh keyifler gıcır he beyler bayanlar stand up :kizzz:

Thoth:What dedin rose'umm?:O:

Roseline(abece):Anything demedim totişimm

Bizim sınıf:

Öğretmen:Ayağa kalkın dedim

Güç bela kalkarlar selamlaşma gerçekleştikten sonra hoca hepsini oturtur ve etraflarında dolanmaya başlar..

-Oğlum ne o sıradakiler?Napıyosun orda??

Acaba:Aym iiiting biskivii :O:

Arwen:Niiiting biskivi niiting biskivi?

İsyanlı Sükut:Eating diyo sanırım

Vuslat:Anacım gencim,güzelim,bayanım,öğrenciyim böylesine berbat ingilizce konuşan bi obur görmedim

Öğretmen:Keeees:kizzz:

Darkness:Oğğ may gödddddd ayağıma basthın crazyy

Crazygirl:Yhaa git jobuna kusin yhaa nasıl basim ben senin ayağına yhaa

Öğretmen:Evladım nasıl bi ingilizce bu Yarı ingilizce yarı türkçe honk

Yolcu:Teacher :tey:

Öğretmen:Yes please:71:

Yolcu:ay dont spik ingiliş veri vell bat ay ken sipik türkiş veri vell o yüzden bence türkçe konuşalım

Realist:Tabi canım gerçekçi olalım biraz Türkiyede yaşıyosak türkçe konuşmalıyız ingilizcede neymiş:*:

Öğretmen:İngilizce evrensel bir dildir hepiniz öğrenmek zorundasınız konu kapanmıştır Şimdi birbirinizle sohbet etmenizi istiyorum:71: İlk önce siz ikiniz:yuru:

Sessiz Peri:Ok. how are you adaş?

Sessiz Gemi:Fine thanks adaş,and you?

Sessiz Peri:I'm de fine:ebr: How are derin?

Sessiz Gemi:Derin de fine :71:

Bizim Sınıf:Fine de fine

Öğretmen:Oturun :*:Siz gelin bakim:vur:

İnci:Hay Cedricimm:0171:

Cedric:Hay may darling :0171:

İnci:Ne zaman we are meriyıd

Cedric:Weating me peral'üm weating me.Elbet one day buluşacağız

Thoth:Noliyyyhonk

Arwen:Cilveleşmeyin :*:

Öğretmen:Çıkın dışarı!Hepiniz çıkın dışarıııı:kotu:

Bizim Sınıf:

İlgili Diğer Konular

2008-09-09 22:58 inci
3.ders:Tarih

Kösemsultan:Oy amanın nerelere düştüm ben etraf taze hurilerle dolu:0171:

Nötrino:Olamaz.Yine mi sizsiniz kösemsultan hıı.??Okuldada kurtulamayacağızdır bu köse gibi sultandan stop

Lale:Nötriimm tarihin tozlu sayfalarından fırlayıp geldi

Kösemsultan:Kurban olsun sultanınız size amanında hurilerim,cariyelerim :0171:

Hükümdar:Ders tarih mii??:71:

Karagül:Amanın tarihi duyan koptu geldi etraf hükümdarlar sultanlar kayniyo

Aso 2:Nba kaç senedir var acaba :123:

Acaba:Ne bilim :O:

Bizim Sınıf:

Derin: Ayy hiç eğlenceli ders yok yaa sıkıldımm bi müzik dersi olsada çalsak oynasak :ebr: Yada durun acık yastık savaşı yapalım :yastık:

Mytap:Hücuuuuum Allah Allah Allah :yastık::yastık:

Sessiz Gemi::SS:

Hükümdar:Savulun bre bizimkiler!:yastık::yastık:

Bizim Sınıf::yastık::yastık::yastık:

Öğretmen:honkhonkhonkhonk

Thoth:Ya Allah!:zd:Yavaş olsana ciğerim,dalaam,böbreeem,dört nala koşan danam,zıplayan tospaaam şakkam uçuyor huleyn :zd:

Nigra::yastık::yastık::yastık:

Öğretmen:Noluyo burdaaaa Biri bana hemen durumu izah etsin :kizzz:

Fly_Gizem:Ehehe şeyy hocam malumunuz dersimiz tarih

Can_85:Atalarımız ninelerimiz dedelerimiz nasıl savaşmış canlı canlı deneyip görelim dediydikdi :71:

Öğretmen:Derhal temizleyin şuraları bidahada gözüme gözkmeyin :*:

Bizim Sınıf::sallan::478:

4.Ders:Müzik

Ezüq Kelebek:Haydi LiLiLiLiLiLiLiLi yar haydililililililililililiiii yarrrrrtutmayun benü uçarum kaçarım kelüşümm lililililili

Bizim Sınıf:

Thoth:Gece gündüz gezerdin

Arwen:Kimseyi dinlemedin

Bayer:Hergün başka bir kelüşle geziyordun gördün mü?

Vuslat:Gençlik gitmiş gördün mü?

Erdem:Havaları basmayı gördün mü?

Cana: Tehdütler savurmayı gördün mü?

İsyanlı Sükut:Hani dünya ezüğüydün aynaya bak gör dün mü?

Ezüq Kelebek:Görmedim anneeeeem,anneeem anneeem anneeem vay annemm Kar beyazı kelüşü okuldada ezdüler be annemm Dişlerüm doğuştan çürük benüm :hlp: Her çiçekten bal alan benüm Okuldada,delinetçilerdede hep ezülen debenüm

Zırrrrrrrrrrrrrrr

Bizim Sınıf:isy11isy11isy11isy11isy11isy11isy11isy11


Size Ders bitti ama benim yarın sabah 7:45te yine başlıyoisy11Görüşürüz delilerimm azıcık siiz gülümsetebildimse ne mutlu banaa

09.09.2008
22:54

Unuttuğum bizimkiler üyesi varsa affetsin beni
İnciden sevgilerlee
2008-09-10 00:10 abece
emeğine sağlık incikim...
2008-09-10 02:46 S€ssiz P€ri
Alıntı
inci Nickli Üyeden Alıntı »

isy11isy11


Size Ders bitti ama benim yarın sabah 7:45te yine başlıyoisy11Görüşürüz delilerimm azıcık siiz gülümsetebildimse ne mutlu banaa

0




Azıcık mıııııııııı?

Her bir paragrafı ayrı komikti nereden alıntı yapsam şaştım.

İngilizce derside müzik derside süperdi. Hepsi süperdi çok teşekkürler.
2008-09-10 09:48 Yolcu
İncim sen nasıl bi cevhersin datluş perime katılıyorum azıcık mı azıcık mı
harika olmuş inci tanem yüreğine sağlık....
2008-09-10 11:23 HÜKÜMDAR
Harika Olmus güccük kardasum böyle bişi yapmayı düşünüyordum benden önce yapmışsin
cok güzel olmus tebrik ederimm....
2008-09-10 11:32 REALİST
Harika olmuş emeğine yüreğine sağlık en çok ingilizce dersine bayıldım emeğine yüreğine sağlık
2008-09-10 17:45 isyanlı sükut
incim datlum harikasın ingilizce dersine bayıldım
2008-09-10 18:03 darkness_
pearL*mmmm dadLuş*mmmmm müthissin sen yaÇok qüLdm süper..! Very very qood yani
2008-09-11 17:39 ARWEN
Her satırına ayrı güldüm harikaydı helede ingilizce dersi ellerine sağlık inciğim
2008-09-11 18:39 bambam94
İNCİ cim hepsi güsel ama English bi ayrı cüsel :O:
2008-09-12 16:20 Derin
incim döktürmüşsün yine canımcım,gülmekten bir hal oldum kalem tutan ellerin dert görmesin balımcım
2008-09-12 16:59 OzZ
eline sağlık cücük yine güldürdün bizi çok güzeldi :D
2008-09-13 17:40 crazygirl
ıncığım cıncığım boncuğum ellerıne sağlık cnm gene dokturmussun super olmus choq guldum hele englısh dersınde bıde ozZ*un "Ben sevmedim bu dersihonk Niye çıkışımcılık değilde girişimcilik honk Kim koymuş bunun adını honk" bu lafına choq guldum yha
2008-09-14 13:47 rapciler
bende çok güldüm sağol ya
2008-09-15 12:30 aso2
İnci prensesi yine çok güzel yazmışsın....Eline sağlık...ptp



Bu arada NBA, 6 Haziran 1946 tarihinde "Basketball Association of America" (BAA) adıyla kuruldu. Bugünkü adı olan "National Basketball Association" (NBA) ismi ise 1949 yılında ABD'de kurulmuş olan bir diğer profesyonel lig olan "National Basketball League" (NBL) ile birleşmesinden sonra alındı....
2008-09-15 14:37 .nur.
emeğine değmiş inciiiii
2008-10-23 16:04 rapciler
çok güsel olmuşta ebn nerdeyim
Yorum Yap


2006 - 2018 - Delinetciler Portal - Iletisim