+ Yorum Yaz

 ((((teröre lanet olsun)))) bakmadan geçmeyin

 - Konu Toplam: 20799 kez okundu ve konuya toplam 33 kez yorum yapıldı.

  1. 12-06-2007 #1
    Arkadaşlar herkese mrb ben sizlere bi isteğimi söylicem bugünlerde çok fazla terörle karşılaşıyoruz bunun için biz bir şeyler yapalım bu sayfada ilk önce bir propaganda yapıp daha sonra bunu büyütüp kendi aramızda bir şeyler yapabiliriz kendinizi şehit olanların yerine koyarmısınız ne kadar kötü bişey eğer bana yardımcı olmak isterseniz katılırsanız çok sevinirim bana ulaşmak isteyenler msj atsın ben sizlere ulaşırım şimdiden duyarlı olanlara tşk ederim


  2. 12-06-2007 #2
    Bencede TerÖre Nahlet Olsun Ben KÜrdÜm Ama Bunu Bİlİnkİ KÜrt TerÖr Deİldİr Bu Vatanda BÖlÜnmez
  3. 12-06-2007 #3
    lütfen benim sloganımı herkese duyuralım çünkü çok güzel şeyler yapıcaz büyük bi topluluk oluşturabilirsek
  4. 13-06-2007 #4
    tabikide yardımcı olabilirsek ne mutlu bize.
  5. 10-07-2007 #5
    c
    ELİMDEN GELEN HERŞEYİ YAPMAYA RAZIYIM YETER Kİ Bİ FAYDAMIZ OLSUN MİLLİ BİLİNCİ UYANDIRALIM.

    LANET OLSUN TERÖRE ...
  6. 14-07-2007 #6
    şehitler ölmezzzzzz
  7. 21-10-2007 #7
    _بِسْمِ ِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُاهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَصِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّا tüm tanıdıklarınıza gonderırsenız sevinirim
  8. 21-10-2007 #8
    :mad:Bende senğin yanındayım ne gerekiosa yaplım kardeşim herzaman burddayısss ))))))kahrolsun pkk))))))))
  9. 21-10-2007 #9
    bu ge saat 2130 şEhİtlerimiz için tüm TÜRKİYE genelinde ışık söndürme eylemi (12 defa) vardır listendekilere yolla bu mücadeleye kayıtsız kalma
    T@lH@:
  10. 21-10-2007 #10
    21 ekim 2007 gecenin zifiri saatleri
    yer hakkari gök kubbenin kurşun yıldızlarla aydınlandığı yüksek ova...
    12 satırlık bir şiir bu 12 canlık,
    kurşunun geceyi aydınlatıp,12 yuvayı karartığı şiir bu
    yas bu nefret bu sukuutü bu 12 mehmetin
    şehitliği bu şiir,
    nerdesin be adalet nerdesin
    sarmış dörtbir yanı öfke kin sözde kehanet...
    yüksek ova ne kadar yükseksin senki aldın 12 canını anaların
    senin eteğinde beslenen it senin zirvende benim mehmedimi etti şehit ,
    bu gece kara zifiri kara yaprak kımıldamıyo birkeç damla yağmur ıslatır şehidimi,bardaktam boşalan gözyaşı ve ağıt inlatir 21 ekimi gökkubbeyi,rahat uyu mehmedim dicem dilim varmıyo ki, bu savaş bitmiyoki,bitmiyoki,,,
  11. 21-10-2007 #11
    KAHROLSUN pkk.
    BİRLİK OLMA ZAMANIDIR.
    BU KONUDAKİ HER TÜRLÜ ORGANİZASYONA KATILIRIM.