Stardoll Kıyafet Hilesi

 Stardoll Kıyafet Hilesi

  Okunma: 27736 - Yorum: 13
  1. #1
    Bedava t-hirt almak için;

    Önce dergiye girin sonra stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor

    Bedava ayakkabı ve çanta almak için;

    Arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor


    1-Bedava eşya alma sırrı

    Süperstar ol kısmına gel. Ülkeni United states yap. sms ile ss. Kısmına gel. Tıkla. Çıkan sayfada satın al a tıkla. Sonra açılan pencerede enter a bas. Suitine git. her aydaki kıyafetler seni bekliyor! (Haziran-Temmuz-Ağustos için geçerli)

    2-60 puan kazanma sırrı

    Her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap ziyaretçi def yaz,starblog oluştur,albüm yap,oyun oyna,alışveriş yap,s.s ol,istersn uzun msjlar yaz,kulüplere üye ol,chat yap,scenery yap,bazı kulüplerde yönetici ol,baskalarındn sni oylamalarını iste,istersn uzun msjda yazabilirsn,ama özelliklede s.s lardn sni oylamalarını iste normal üyelere karsın tam 5 kat fazla sayılıyo

    3-dylan ve coley ark. yolla 2 dolar gelior

    4-ark. yolladığında poster kazanaksın(hala geçerlimi bilmiyorum)

    5-bedava-sitem.com dan web sitesi açılıyor

    6-Dylan ve coleyi engelleyip yenden eklediğinde extra dolar gelior

    7-bux.to ya üye ol gift code verior

    8-hesabıma gir (alt gr) tuşuna bas 202,203,204,205 yaz puanın 9000 oluor

    9-superstarlardan gift code iste istediğin kadar hedie gelior

    10-geceleri 8 de hersey bedava oluor

    11-Telefon alma sırrı Stardesingde bir şey tasarla ve satın al sonra suitine git ve telefon suitinde

    12-Oyun listesinde bütün dkny real brand bebeklerını gıydır ! albümüne ekle günde 3 real brand yap ! starpoint %40 artıo ve Daha çok dikkat çekip yayında yayınlanıosun !

    13-Hergün 1 sceneries 50 eşya + 10 kişiden 5/5 oy al STARPOİNT'İN %20 ARTIYOR

    14-suitine gir.Suitindeyken Ctrl+n yap.Bir sayfa daha açılacak.O sayfa senin üyeliğin olcak zaten.Ctrl+n yaparak açtığın sayfadan üye çıkışı yap.Ama 1. sayfadan çıkma.Sonra 1. sayfadaki suitinden minishopa gir.Mini shopta starpoint bölümüne gir orada 5000 pointe kadar olan tüm hediyeler olacak.Ama alamayazaksın.Oyüzden 2. sayfadan üye girişi yap.Sonra 1. sayfadan tekrar almayı dene.Bu sefer alınıyor

    15-Gece 2de sürekli hesabnı aç kapa aç kapa paran artıooo

    16-Birden fazla klüp açma sırrı
    yeni bi üyelik aç o üyleik 200 puana gelince ordan bi klüp aç belirli bi üyeye gelince o üyeliği iptal et ama önce yöneticisi ol iptal edince klüp sana kalcak.

    17-Klüp kapatıp 1 ay beklemeden açma klübünü kapamak yerine süperstar diilsen üyeliğini iptal et sonra tekrar üyeliğine giriş yapıp orda çıkan yazıya tıkla sonrada yeni klübünü aç.(süperstarken yaparsan süperstarlığın iptal olur.//ayrıca önce kullanmadığınız bir hesabınızdan deneyinki tekrar açma kalkmış olabilir yani kendinizi güvene alın=))


  2. #2
    dergiye nerden gidiliyorr..
    2.si sağ tarafta çanta yarışması diye birşey yok :/

  3. #3
    evet bence kafadan atmışlar çanta yarışmasını
  4. #4
    bence bu bedavalar işe yaramıyo siz başka bişey deneyin en iyisi
  5. #5
    bunlar olmuor çünkü bunların zamanı geçmiş çanta yarışması gibi şeyler eskiden vardı o yüzden olmuor örneğin varsayalım dergi eskiden hediye veriosa artık vermio çünkü herkes ondan durmadan hedie kazanıoo
  6. #6
    ewt hem dergi nede
  7. #7
    hayır bana monte carlodan 3 tane elbise geldi isterseniz bakın mldi_123 yazın vede bakın arkadaşlar fiyatıda 0 diyr gözüküyo ama bu sayfadan siteden almadım başka bir site vardı ordan aldım hemde bugün...
  8. #8
    mld_123 baktım onlar gelmemiş zaten ana kıyafetlerin cnm
  9. #9
    telefon gelmiyo yalan
  10. #10
    Hile lazım bana.Ad:school-girl
  11. #11
    bni ziyaret edin adım lotus_star